Categories
BLOG

stoner shopping list

The 25 Greatest Stoner Snack Foods of All Time

Share This Story

As 4/20 approaches, stoners worldwide are getting themselves organized. While waxing your bong is important, you need to put equal effort into preparing for the appetite aftermath. Curating the perfect collection of snacks is just as important as acquiring the best kush. You know you’ll inevitably get the munchies, so your snack options need to be on point.

Whether you want to enjoy a bag of salty chips, cheese-stuffed pizza rolls, cavity-creating sweet treats, or a combination of them all at the same damn time, make sure you include the absolute best. If you don’t have your kitchen stocked with any of The 25 Greatest Stoner Snack Foods of All Time , you’ve lost 4/20. Try again next year.

If you don't have your kitchen stocked with any of The 25 Greatest Stoner Snack Foods of All Time, you've lost 4/20. Try again next year.

What Belongs on Every Stoners Grocery List?

Southern.IL.Buds
Active Member

Ive got the munchies and im going grocery shopping here shortly, give me some ideas!

jesus of Cannabis
estesj
Well-Known Member
Southern.IL.Buds
Active Member
IAm5toned
Well-Known Member

awww man. you fucked up going to the store with the munchies
you gonna have a 300$ bill.
i do that shit all the time, trust me haha

and a pothead always has cereal in the house. lucky charms, capn crunch,you just cant have enough.
and dont even get me started about ben and jerries. the colbert dream. is just perfect.

Well-Known Member
hazyintentions
Well-Known Member

Amen to the Lucky Charms, it’s quick easy, you can fill right back up.

I love to have a stash of Ramen Noodles and Mac N’ Cheese.

Digiorno is amazing too. Doritos for sure.

Umm, don’t forget your favorite beverage. I’d vote for Sierra Mist or the Classic Coke

grassified
Well-Known Member

I always gotta have my ramen (college student), try not to eat it every day though, theyll probably find out it gives you cancer in the years ahead.

If you can afford it, frozen pizza. Ahh yes the gourmet food of college.

Hello everyone, Ive got the munchies and im going grocery shopping here shortly, give me some ideas! ]]>